torsdag 8. juli 2010

back in the game
















Etter en liten personlig pause, er jeg nå klar for nye bloggspring. Det har vært noen innholdsrike uker, jeg har kjøpt meg det jeg liker å kalle en investeringsleilighet, mitt første lille krypinn, som er mitt- og bare mitt :) Det er lite, men veldig hyggelig, og jeg får innsikt i masse nye ting som voksne visstnok må forholde seg til. Nå har jeg tegna kjøkken, vært i kontakt med rørlegger og elektriker, og kan nesten ikke vente til 13 august da jeg skal overta den lille herligheden. Etter 10 år på leiemarked i Oslo var det kanskje på tide vil nok noen mene. Nå kastes og ryddes det til den store pokalen siden jeg skal ned ganske mange kvadratmeter, men klarer selvsagt ikke la være å titte litt i skattehyllene ligevel. 

Så har jeg vært på det blide sørlandet den siste uka, og vært innom både hist og her og nappet med meg litt småtterier. 3 nye lamper til leiligheden (så nå bør jeg selge unna det gamle), nye stoffer fra stoff og stil i sørlandsparken (nå må jeg sy puter til min nye sofa) og bittelitt anna fjas sånn for syns skyld. Sørlandet er jo som alle vet fantastisk om sommeren. Den siste uka har jeg fått noen fine løpeturer i skogen, og også ruslet litt i fjæra med gode venner. kamera er ofte ikke langt unna, så noen bilder har det da blitt. Håper det står bra til der ute med alle mann. kjærleik <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails