onsdag 28. april 2010

Retro er fint, retro er toppen

















Sigarettholderen fra Grethe Prytzl kjøpte jeg på Birkelunden for en sliten 50-lapp. Er den ikke kul? Røyker man med stil kan det vel ikke være så ille.. eller..? Den gjør seg fint på sjenken iallefall, noe som minner meg på at jeg virkelig må få solgt den trauste saken snart. Merker jeg blir smådeprimert bare ved å se på den. Ønsket er selvsagt et fantastisk glassskap, som er både dypt, chict og solid - ja jeg vet akkurat hvordan det skal se ut. Men så var det med å finne et slikt da.. til en pris den lille pengepungen min tåler. -også var det dette med plass..

På lørdag skal jeg på marked og se etter fjonge retro stoffer for nå skal symaskina frem. Har noen små prosjekter på gang.

1 kommentar:

  1. Så mange fine spennende ting du har funnet/kjøpt .

    Heldige du som har eit foreldreloft du kan finne skatter på.

    Ha vidare ein fin dag. :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails