mandag 26. april 2010

De gamle tingene er eldst





Var en liten svipp på loppis søndag ettermiddag, og plukket med meg denne fine vårduken. Syntes den gjorde seg godt i det lille kjøkkenhjørnet. Kjøkkenet er det hyggeligste rommet i huset syntes jeg, derfor liker jeg spesielt å ha pynt og fjas fremme, selv om jeg har fått beskjed om at hovedideen bør være at det skal være funksjonelt;) Jaja. Hvorfor er mange jenter så glad i å putte ting som allerede har en ting oppi andre ting?

Søndagsloppis er dog det hyggeligste for da kjennes det som alle de verste galningene og samlerene har gitt seg. Skal jo være tid til litt kaffekos i vårsola også, ja så gammal er jeg blitt. Kom til slutt hjem med noen fine duker, et lite teakbord som skal fikses opp -og som jeg ser for meg kan bli et coolt coctail/vinbord etterhvert (bilde kommer nok), men det beste øyeblikket var likevel da en hyggelig dame startet å pakke ut en bortgjemt eske. Der lå det nemlig et digert orange emaljefat, og det skulle jeg få for bare en liten slant. Da smilte mor.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails