søndag 3. april 2011

l i b e l i n g

På åpningsdagen til denne flotte cafeen var jeg innom og tok noen bilder(som jeg så besjedent publiserte tidligere), tittet litt i hyllene på sjappa, og tenkte at dette kom til å bli et bra frokost/kaffested i helgene. Spesielt bra siden det ligger like i nærmiljøet til den nye leiligheten min. Og det har det jammen meg også blitt. Feiende flotte og velsmakende frokoster, alt med ferske råvarer av hva det skulle være, ikke noe fancy, men alltid bra. Hyggelige folk bak disken, easy stemning og trivelige priser. Jeg og Lande er storfornøyde. På menyen har de kleine frokost som innkluderer en paracet for de som måtte ha behov for det. Bare sånn til opplysning.

Da vi kom ut konkluderte vi med at snart kan man også sitte ute på disse trivelige benkene.. men kanskje ikke i dagens triste tåkehav. Tåkehavet guidet oss ligevel videre nerover Markveien til butikken min. (Ja, jeg kaller den det, siden jeg og innhaveren er såpass på snakkisen nå at jeg alltid får et pent lite avslag, eller en liten duppeditte på kjøpet). -Og selvsagt ble det ny dritlekker kjole og et besjedent par øredobber i posen. Fin oppskrift på en tipp topp søndagsformiddag spør du meg.. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails